Малика АБДУЛЛАЕВА

Мақолада умумий ўрта таълим мактабларида нотинч оиладаги иқтидорли ўқувчиларни аниқлаш, улар тарбиясига доир педагогик ва психологик тавсиялар берилган.

The following article considers the problems of identifiying gifted pupils in the problem families,offering pedagogical and physicological advices.

В данной статье рассматриваются проблемы выявления одаренных студентов в неблагополучных семьях, предлагаются педагогические и психологические рекомендации.

Нилуфар ИСОҚУЛОВА

 

 

Мазкур мақолада илмий тадқиқот ишларини олиб бориш ва унинг натижаларини расмийлаштириш жараёни таҳлил қилинган. Унда импакт-фактор, ISSN, ESSN, РИНЦ, Science index каби сайт маълумотлари айнан келтирилган.

 

В статье анализируются процессы научно-экспериментальных работ, приводятся точные сведения об импакт-факторе, ISSN, ESSN, РИНЦ, Science index.  

 

The article analyzes the process of scientific and experimental works. The exact information about the impact factor, ISSN, ESSN, RSCI, and the Science index is given as well.